כל מה שצריך לדעת לפני שקונים מאיתנו בפעם הראשונה

האם אתם כשרים?

כשרות רבנות פ"ת. אנחנו מייצרים את כל הבשר במפעל בשר בסטנדרט גבוה עם משגיח צמוד ותחת פיקוח וטרינרי.

האם אפשר להגיע לקחת?

אין אפשרות להגיד לקחת, רישיון המפעל לא מאפשר.

מהם אזורי החלוקה?

בימים שני, שלישי וחמישי: מפתח תקווה מערבה לכיוון חולון ובת ים ודרומה דרך קרית אונו, יהוד, ראשון לציון, באר יעקב, רחובות, רמלה ועד אזור גדרה ואשדוד .
יום רביעי: כולל את אזור תל אביב רמת גן וצפונה אבו יהודה וקדימה צורן.
ביום שישי, השני של כל חודש , נגיע לחלוקה מצפון לנתניה ועד לקריות בשעות הבוקר-צהריים.
אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות שלא לקבל או להזיז משלוחים אשר נמתאים באזור גבולי לחלוקה לאותו יום חלוקה, בתיאום עם הלקוח.

עד מתי אפשר להזמין בשר הביתה?

ניתן להזמין משלוח לכל יום חלוקה עד 14:00 יום קודם. מומלץ להזמין כמה שיותר מוקדם בשבוע ואפילו לפני כדי להבטיח לכם
כמה שיותר מוצרים ממה שהזמנתם.
אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לא לקבל כל משלוח אם לא נוכל לספק אותו עם הבשר ברמה שאנחנו רוצים, בתיאום עם הלקוח.

מתי לצפות לשליח עם הבשר?

המשלוחים במהלך השבוע בשעה
מתחילים מ - 17:00 עד 21:00, ככל שהמיקום שלכם קרוב יותר לפתח תקווה, תקבלו את המשלוח מהר יותר.

איך מזמינים ומשלמים?

עוברים על האתר, בוחרים את כל המוצרים שאתם אוהבים, ניתן לבחור בהרבה מהמוצרים את אופן החיתוך של המוצר, דק/עבה/גוש וכדומה,
מוסיפים לצידנית וממלאים את כל הפרטים כולל בחירת יום חלוקה. לאחר שהזמנתכם תיבדק תקבלו אישור עליה והיא תעבור לתפעול.
בתהליך התפעול ייאספו כל המוצרים שבחרתם, יישקלו וייעודכנו בהזמנה שלכם. בסוף התהליך תקבלו מייל עם המשקלים העדכניים והמחיר הסופי.
בסוף התהליך נציג שלנו ייתקשר כדי לגבות ולעדכן זמן הגעה משוער.

כמה עולה משלוח?

משלוחים בחינם בהזמנה מעל 500 ש"ח, מתחת לזה בעלות של 50 ש"ח .

האם ניתן לשלם במזומן?

אנחנו מקבלים את כל ההזמנות למערכת שלנו ודרכה מחייבים בכרטיס אשראי בלבד.

האם ניתן להזמין בטלפון?

אנחנו לא מקבלים שיחות ונותנים שירות בעמוד שלנו בפייסבוק, במייל ובעמוד צור קשר. במידת הצורך ולבירורים מיוחדים, ניצור קשר איתכם.